Friday, December 26, 2008

misteri kehilangan towel

*masuk bilik nak amik towel*

"eh, mana towel aku?"

*tengok2 atas katil abang & adik aku, kot2 missplaced kat situ tapi tak ada jugak*
*tengok balik kat penyidai towel, kot2 jatuh atas lantai tapi tak ada jugak*

"meow, ko ada tengok towel aku tak?"
"meeeooow"
"aik, mana towel aku meow?"
"meeeeoooow"

*keluar bilik, garu2 kepala. nak ingat balik mana aku letak towel*
*masuk balik bilik, check balik kat penyidai towel*

"aik..mana towel aku?"

*keluar bilik, garu2 kepala*

"asal aku rasa cam tak pakai seluar nie ha?"

*tengok diri sendiri*

"ya Allah!"

*gelak2*
*abang & adik aku baru dapat pickup situasi aku tadi. abang aku dah start gelak besar*

"bodo!"
"hahahahah orang paling tuyuk kat dunia tok (orang paling bodo kat dunia nie)"
"diamlah bodo!"

*abang aku gelak tak henti2*
*masuk bilik air nak mandi*
*abang aku masih gelak tak henti2*

"bodo!"

*lepas mandi*

"dah jumpa towel ko tadi?" tanya adik aku sambil gelak2

-.-"
taik betol dorang nie.

flashback
lepas balik dari ronggeng christmas dengan kawan2 aku tadi, aku terus masuk bilik abang & adik aku (sebab penyidai towel dalam bilik dorang) capai towel, tukar seluar dengan towel (esok nak pakai balik jeans tu keke), on laptop. ym kejap dengan haziq semata2 nak kutuk dia (haha), pastu masuk balik bilik dorang nak amik towel.

moral of the story:
lu pikirlah sendiri.
&&
jangan kutuk orang, kot.

(tengah hari sampai petang 6:30: shift dengan family)
(sila abaikan keadaan gambar ini, trimas hehe)

(petang 6:30 sampai malam 10:00: shift dengan kawan2)
(shirley gemok yea yea! aku pun nak gemok jugak :C)

8 comments:

Anonymous said...

Sengaludin punya budak!

cali cali (lucu-lucu)

hahaha.

itu sindrom batch 1986!

Bobby Nuurri said...

hahaha. bagus! bagus ko lupak.
aku masalah ngan tepon.

carik tepon bagai nak rak, huh. rupanyaa di genggam tgn. adoiyaaai.

Anonymous said...

oiks2..
di miri kah?
aku di airport tggu flight ku.
mun free roger eh lepak minum2 bersama2...

jumpa towel ko tek?
kui3

moonsyi said...

bahaya cerita ko tok...ahahahaahah

Anonymous said...

selepas 1 januari..lu kne start pkai seat belt kat blakang tuu....

tp kalu lu takder seat belt..pkai tali pinggang pun sudah memadai gua rasa..hehe

farida tarmize said...

lupe towel?
ko kene buat vibrate la kt towel 2

in motion said...

mrs fine: sengaludin itu hensemkah? ehehe
bobby: hp sik pernah, tp tiket bus selalu..haha
deen: roger jak..janji aku ada transport keke
moon: bila aku baca duak tiga kali emm..nyalah agak bhy juak..lol
noheartfilin: hahaha..tali pinggang pun gua xpkai
cik kedondong: if only..haha

Anonymous said...

skarang dah jumpe lom?
hu3..
kalo x jumpe memang la...

erm..
nape idop akak selalu diselebungi misteri?
huh?
jeng3

Post a Comment