Friday, December 26, 2008

mungkin aku patut periksa balik mata aku

hari2 sebelum hari ini, aku nampak:

my bloglist
noheartfilin
aku dah naked !!


yang sebetulnya:

noheartfilin
aku dah nekad !!


beberapa minit sebelum nie:

membaca blog saya sukakan gerimis, entry ya, salju itu sejuk!
aku terbaca
'(gambar)
polar bear salju itu sdg berada dalam kategori kecomelan. haha.
terlupa nak tangkap gambar gigolo. hm.'

yang sebetulnya:

'(gambar)
polar bear salju itu sdg berada dalam kategori kecomelan. haha.
terlupa nak tangkap gambar igloo. hm.'

kepada mangsa2 di atas, maaf kerana mungkin aku telah melucahkan blog anda sedikit, kot. eheh
mungkin aku patut periksa balik mata aku.
haih

9 comments:

Anonymous said...

huhu. kena check tu.

Fndy said...

lucah, lucah

Anonymous said...

Ish... Sengal lagi!

Meooo Comicore Club said...

layan perut buncit lagi best

Anonymous said...

amie

aiyakkk.....gua bukan pemegang fahaman nudism..haha..

memang kne cek mata lu balik tu..terlebih minum kopi kot..tu high semacam..

p/s: gua ingat tag ape la tadi..phewwwww

Anonymous said...

ak rse ko kene pakai contact lens yg kaler2 la
kasi sepsi sket
hahahah
xpon cari contact lens ala2 mate kucing
gheeeaaoooouuuuwww

in motion said...

alone: tu lah pasal..
fendy: lucah secara tidak sengaja keke
mrs fine: ohh..anda sengal kuasa dua =P
meo: perut siapakah? haha
noheartfilin: hahaha..tu lah pasal..agak terbeliak jugaklah mata nie masa mula2 baca..rupanya bukan..lol
kedondong: ngerilah aku nk pkai contact..tp teringin haha

Anonymous said...

wakakaka
yg first tu x leh blah...
hu3

in motion said...

tu la pasal..
akak sendiri terkejut berok kot..
haha

Post a Comment