Thursday, November 6, 2008

my thoughts you can't decode

semalam puas aku carik videoclip paramore - decode. isnin lepas dah premiere kat mtv, mtv2 & mtvu. tapi macam sial, video tu direstrickan outside us. sebenarnya banyak gak video tu diupload kat youtube tapi semua kena removed, nasib aku sempat tengok satu nie yang tak kena remove lagi. tapi dalam keadaan kualiti yang tak berapa baguslah. sangat teruja sekali tengok video tu. warna rambut hayley dah balik macam masa videoclip 'that's what you get', sort-of merah gelap. aku suka tengok dia dengan warna rambut tu. sangat comel kayh! aku nak tunggu sampai sapa-sapa kat youtube tu upload yang high quality punya. harap-harap fueled by ramen upload. sangat teruja. video tu dah makin buat aku tak sabar-sabar nak tengok twilight. aku tak tau kenapa. nak kata watak hero itu handsome tak jugak. mungkin sebab jalan cerita tu kot. or maybe sebab tempat dalam hutan tu sangat lawa. teheee. ntahla, yang penting aku tak sabar nak tengok jer. tapi haritu aku check list negara yang akan tayangkan movie tu, tak nampak pulak malaysia. jangan kata movie tu tak masuk malaysia sudah. nanti jenuh nak menunggu dvd. tapi tengok dvd pun orait gak. lagi best. kualiti kat wayang pun bukannya bagus sangat. lagipun mesti ada scene-scene yang ditapis. hahaha

neway, enjoyla video nie, Decode cover dari BlueBox:



*edit:
aku dah jumpa high quality video Decode. gila baguslah user youtube nie..haha
nak lagi yang high quality, tengok jer kat official website paramore tapi agak lambatlah sikit loading.
enjoi!

2 comments:

Meooo Comicore Club said...

layanlah

Anonymous said...

x minat lah lagu tuh..
sy minat...
siti nurhaliza,dayang,inul,syarifah aini...kuang3..
tetibe*

Post a Comment