Saturday, November 8, 2008

padan muka, buat kerja last minute lagi

aku blur lagi.
otak aku tak jalan, langsung.
aku ingat assignments nie kacang jer, boleh buat dalam satu malam. tapi sampai sekarang aku tak boleh nak fikir apa aku nak tulis, atau secara tepatnya, mengkritik imej-imej yang telah aku pilih.

kemungkinannya adalah sama ada:

(1) otak aku dah berkarat, tak boleh nak diselamatkan lagi dah

(2) aku memang tak berbakat dalam mengkritik imej-imej, terutamanya imej-imej dalam kategori Artistic/Fine Art Photography

(3) aku kurang membaca sebab tu aku tak tau nak kritik macam mana

(4) imej-imej yang aku pilih susah nak di'interpretive'kan sebab secara 'descriptive'nya memanglah boleh dibuat (kena cerita secara 'surface' sahaja), begitu juga 'cultural influences'nya yang sampai sekarang aku tak boleh kaitkan dengan masyarakat dan semua. 'critical evaluation' mungkin boleh tulis merapu-rapu (kot)

(5) aku adalah seorang yang sangat...bengap

jawapan; kesemua di atas

aduh, tolong!
(padan muka, buat lagi kerja last minute)
fyi, assignments kena hantar Isnin nie, pukul 2 petang. maknanya, lepas exam Mandarin, aku kena terus pergi hantar.

darn it, aku tak belajar lagi untuk exam Mandarin aku.
tidakk!!!

nie la gambar-gambar yang aku kena kritik, memang saja nak carik nahas kan?
adoi



2 comments:

Meooo Comicore Club said...

em, copy paste & edit2 jer dr kawan2.. hahahaha

in motion said...

gila, nak mampus
xblh weyyyy
hhahaha

Post a Comment