Sunday, November 9, 2008

aku tetap sayang kamu setiap masa walaupun kamu membunuh aku secara perlahan dengan asap rokok kamu

[dialog diubah mengikut kesesuaian blog]

"kamu tau tak, aku ingin mencipta satu benda yang boleh membantu kamu berhenti merokok"
"apa?"
"aku nak cipta patches yang akan dilekatkan pada lengan kamu. bila masa kamu rasa ingin merokok, patches itu akan mengalirkan satu kejutan elektrik yang bisa membuatkan kamu lupa pada keinginan kamu itu"
"Sarcastic, boleh ke?"

*gelak*

"takdalah. tipulah. macamlah aku nie genius sangat mencipta sesuatu. tapi kalau buat pun nanti kamu akan jadi gila sebab selalu kena kejutan elektrik"

*gelak lagi*

"VeryAngry ooo..kamu mau aku jadi gila ya?"
"ya..nanti bolehlah kamu jadi milik mutlak aku. bolehlah kamu lupakan si 'gadis jahat' itu dan mana-mana perempuan yang hot di luar sana"
"gila. nanti kamu pun aku lupa juga"
"biarlah. biar aku jaga kamu sampai bila-bila. kurung kamu dalam rumah. biar kamu milik aku seorang saja."

*gelak*

"sekarang ni pun kamu sudah tidak sayang pada saya."
"sayang tidak boleh dipaksa-paksa"

*gelak*
*jeling*
(ayat kau..sumbat dengan selipar jepun aku nie baru tau)

"tau. tapi kalau tak berusaha untuk memperbaiki hubungan ini pun tak boleh juga. takkan aku saja yang kena berusaha selamatkan hubungan kita"

*diam*
FootInMouth
(betapa aku benci awkward silence)

"kamu sayang aku?"
"aku sayang kamu bila kamu makan sayur banyak-banyak, makan ikan..spagetti kamu makan?"

*pandang muka dia*
Heart
(comelnya kamu saat ini, rasa mau gigit-gigit pipi kamu)
(eh, apa kaitan sayur + ikan = spagetti?)

"makanlah.."

*gelak-gelak*
(berenti gelak boleh tak? tau tak aku jatuh cinta setiap kali kamu berperangai comel tanpa disedari?)

andailah dia tau betapa hati ini sudah seratus peratus padanya.
Blush

[emotikon boleh didapati di blogmenjerit]

3 comments:

Anonymous said...

hamboi
ni dialog ngan syg ke?

Meooo Comicore Club said...

tajuk ni skema gile. hahahhaha

in motion said...

cik: a'ah..haha
meo: stylo pew kuikuikui

Post a Comment