Sunday, October 12, 2008

Tenang kalian, tenang!

entry di bawah hanya fiksyen semata-mata. terima kaseh kepada yang sudi mengambil berat terhadap kondisi aku (kecuali marzuki) wakakaka jangan risau sahabat-sahabat, aku bukanlah golongan 'cheer up emo kids' yang akan mengelar pergelangan tangan sendiri bila terasa kekosongan. aku hanya akan mereka-reka cerita yang seakan-akan kisah benar sehingga anda semua terpedaya dan nyata sekali anda semua telah termasuk dalam perangkap itu. eheh maaf semua. rasa-rasanya aku ingin menghantar fiksyen itu ke stormkitchen untuk dimuatkan dalam buku mereka yang akan datang, tapi macam masih belum mantap lagi. jadi, gimana sih? apa pikir lo? (asalkan jangan suruh aku panjangkan cerita di bawah kerana sememangnya itu saja yang ada *gigles*)

ok, tiba-tiba aku jadi buntu.
tak tau nak tulis apa. assignments pun aku tak buat lagi.
slip exam pun aku tak print lagi.
mandarin pun aku tak study lagi.
semua aku belom buat lagi.
tapi ada satu dua benda yang buat aku sangat-sangat teruja sekarang:
1) twilight - horny sekali melihat trailer movie nie lebih-lebih lagi bila dengar soundtrack movie tu nyanyian favourite band aku paramore, decode

2) 11hb november - home is where the heart is

sekian.

6 comments:

Anonymous said...

gua suka latar belakang filem tu..

hijau dan tenang...biru dan tenang..pokok dan tenang..

satu hari gua nk wat kampung kat situ...

Anonymous said...

hahaha
gua nk kawen sama laki itu
kuikuikui

Anonymous said...

aku jugak yang kena?

Anonymous said...

yelah..ko jer xamik berat sal aku
wakakaka

Anonymous said...

kau akan pulang ke miri pada 11 hb??
katakan tidak~

Anonymous said...

katakan yaaaa
hahaha

Post a Comment