Friday, October 17, 2008

Nak bayar dulu.

kali ini aku telah ditag oleh noheartfilin. tag dia dah lama dah tapi aku jer tak ada masa nak post entry baru. sejak kebelakangan ini gua sangat busy dengan assignments gua yang tak pernah putus-putus nie (sigh). hari rabu hari tu aku sempat lagi pergi tengok The House Bunny, padahal khamis tu aku ada test Mandarin. ambik kau, sepatah apa pun aku tak boleh jawab semalam. yang aku tau, "wo bu chidao", pastu sengih-sengih kat lecterur tu mintak kesian. apa nak jadi dengan aku nie, semakin hari semakin malas. waaaaaa! neway, carry on with the tag.

5 target sebelum umur 30:

i) kerjaya: sebenarnya, kerjaya apa aku pun tak tau. heh. maaf, otak aku xbleh nk berfungsi dengan baik sejak dua menjak nie. hoho
ii) asset atau duit dalam bank: emm..mestilah aku nak ada duit byk dalam tu. haha
iii) kereta: aku nie tak minat sangat kereta. apa-apa aje boleh. tapi agak minat tengok mini cooper sebab comel macam aku sangat. takpun suzuki swift jadilah.
iv) tempat tinggal: aku nak ada satu rumah dekat-dekat dengan rumah parents aku. aku tak nak jauh-jauh dah dari dorang. uhuu.
v) status: ntahla..kalau ada rezeki kawenla. hehe
(p/s: nanti entry baru akan dipostkan kemudian sebab member aku da sms ajak g makan)

5 comments:

Anonymous said...

v)kawen ngan aku kew?

Anonymous said...

klau ada rezeki
wakakaka

Anonymous said...

marzuki curang ngan suhaila..

best x house bunny?bdk umah ak xnk tgk citer cm2

Anonymous said...

amie..tq jwb gua nyer tag..nnti gua bg tag byk2 lagi..gua tau lu berbakat menjawab tag..hehe..

good luck for ur future!!

Anonymous said...

cik kedondong: kecik, sgt2 best ok..tak rugi tgk
noheartfilin: blh2..silakan hehehe

Post a Comment