Saturday, October 11, 2008

dia sudah tiada

malam semalam, jiwa aku terasa kosong kembali. aku masih tidak percaya ia akan berakhir juga.

hari ini, aku cuba hilangkan keresahan itu. aku pergi ke 'getaway' aku. tempat biasa yang aku kunjungi bila kesunyian hinggap di jiwa. mulanya aku rasa biasa.
'kau akan okey', hati aku berkata. aku lepak sehingga tenang yang aku rasa.

aku bersiap untuk pulang. dalam perjalanan pulang, tiba-tiba aku terasa sakit. sakit yang teramat sangat.
'hati, kau tipu aku'.
aku tidak dapat menahan sebak, aku terus menangis di situ. aku rindu. Tuhan, tolonglah aku.

=(

13 comments:

sickchild said...

ha. asl kau weh.

farida tarmize said...

ko ni nape?

Anonymous said...

cirit birit la tu

Anonymous said...

sickchild & cik kedondong: rileks2eheh
marzuki: agakla kot..hoho

Bobby Nuurri said...

mengapa? apa sudah jadi?

sickchild said...

hahahaha. asl uh. cite ah dengan lebih lanjut. lengerr. hahaha

Anonymous said...

sickchild gemuk

Anonymous said...

Ko demam eh? ayat jiwang ngeng!

Anonymous said...

miss bobby, sickchild, fineeto: fiksyen semata2..agak2 blh masuk buku cerita pendek x? hehehe
marzuki: ko kutuk dia gemuk, ko slim ek? ahaha

Anonymous said...

"tipu hati sendiri.."

kalo perasan..kita jarang jujur pada hati kita..hurmphhhhhhh

Anonymous said...

noheartfilin: wahhh, sentap!
hahaha

Kiubrubik said...

sickchild exgf aku, ahahaa

Anonymous said...

marzuki: rupa-rupanyaa..heheh

Post a Comment