Tuesday, March 24, 2009

Blurry till the end of semester?

sebab:

1. cermin terkeluar dari frame
2. cermin scratch teruk
3. ada some kind of i-don't-know-what prints on both of the glasses yang tak dapat hilang walaupun aku dah lap banyak kali, yang menyebabkan kalau aku pakai spec pun tak membantu langsung: cermin tu blur

kalau nak buat, RMseratusduapuluh :(
semalam abang aku cakap contact RM50 sepasang, tapi tengok kedai.
hmmm..


dah tiga hari tak pakai spec, rasa macam gampang.
damn!

p/s: blog ini nampak sangat cantik kalau tengok guna Mozilla Firefox ye. hehe
p/s/s: kalau nampak aku, sila tegur depan2. kalau senyum2 dari jauh, mintak maaflah ek percentage untuk tidak kena layan adalah sangat tinggi.

5 comments:

Unknown said...

my.mahal nar juak rm50 sepasang?
ko mok nok kaler2 ka?
nok besa2 kat tempat aku ctok rm20 jak pun
sama degree atau sik tetap rm20 jak
sik pyh k spec lok lah
hoh

in motion said...

sik..mok nok biasa jak
sik ku bekareh mok kaler2..hahaha
tmpt ko ya kat cney?
rm20 murah tu!

farida tarmize said...

ala amie..power ko xkuat sgt kn?
kalo silau ko kuat mungkin mahal
kalo x, xsmpai sratus leyh dpt tok 3 bulan nyer

Anonymous said...

Perghhh..cantik template..!!

Buat masa ini kalau sengkek, gua cadang lu pakai contact lense. Try pergi kedai spec dan mintak yang loose punya.

Cakap nak beli just sepasang, RM20 sahaja. Campur solution, beli travel punya. Botol kecik. RM 5.

so total up RM25 !!

Unknown said...

kat ampang tok jak ehhh
mun sik cney2 jak ada ku asa
shah alam sikkan sekda?
benar padah noheartfilin kat atas ya eh
rm30 dh cukup k beli c.lens sepasang+solution

Post a Comment