Thursday, January 22, 2009

Alhamdulillah, my tee recently had made a sale on RedBubble *excited*

just received the receipt today through email. tapi belum boleh dapat duit lagilah, earning baru USD$3.49 haha kena dapat USD$100 baru boleh dapat check (sebab aku guna postal service. kalau guna Paypal, earning sale USD$20 dah boleh dapat).


trimaslah kepada sesiapa yang beli tu, teringin sangatlah pulak nak tengok how the tee looks like for real. dalam Redbubble aku tu ada dua jer design tee, tu pun design cincai. design yang terjual, design 'rawr'. aku rasa buruk kot design tu, tapi ntah ada jugak orang beli. sangat2 berterima kasih kepada pembeli (ceh, cam gila teruja plak aku kan? haha) ada banyak lagi design dalam sketch book aku tapi tak berpeluang nak lukiskan balik kat illustrator. Insya-Allah kalau ada masa nanti akan diusahakan. sila2lah tengok kat RedBubble aku untuk updates.

untuk dijual kat sini pulak aku tak tau bila boleh dibuat. nak pergi carik tempat printing baju yang berkualiti pun tak pergi2 lagi. ada sesiapa tahu tak? tapi nak tempat yang ada offer baby-T (demand lebih pulak eheh) anyway, mungkin cny ni akan dah start untuk pergi shooting, tambah dengan task yang diberi earlier today. kalian yang tak ada benda nak buat cuti tu, jomlah join aku. *grins*

(p/s: ada sesiapa nak ikut aku pegi galeri Valentine Willie Fine Art kat bangsar? perlukan transportation di sini :D)
(p/s/s: poetry akan dipindahkan ke RedBubble)

till then,
adios

13 comments:

Anonymous said...

amie kedomie

suda lama tidak menyinggah

Meooo Comicore Club said...

cayok2...

teruskan usaha...

iamziq said...

tahniah2..bleh blanje aku mkn nnti..hahaha

in motion said...

lol
Insya-Allah
klau baju byk terbelilah..klau setakat satu jer pastu xjln2 xdptla nk menolong
kekeke

Anonymous said...

tak paham la kak...
apekebende nih?

in motion said...

haha
tee tlh tjual, itu saja pokoknya
=P

Anonymous said...

brape helai?
masyuk???hehe

Anonymous said...

sesungguhnya kau gempak amy!!!!!!!
yrahg!!!
design ko yang rawr tuh ok lah.

print ah beb!

Anonymous said...

wow. hebat..

u r from miri? uhuh. my birthplace. cmna ya miri skrg. been there sampai umur 3 tahun jek.

sickchild said...

hahahaha. wey ko bisnes bundle ke ape?
haha tak sempat nak jenguk pasal busuk ah tak mandi agi.
esok ade kuiz. kasi habaq tau. t aku on9 agi.
wink2.

in motion said...

deen: tggu aku kurang menjadi seperti org gila ke hulu ke hilir akan diusahakan. hehe
alone: yes i am mirian. miri is ok saje. :)
sickchild: hahaha bisnes dlm internet jer dlu. nnti ada masa akan direalisasikn.

sickchild said...

bile nak sedekah kat aku sehelai?

in motion said...

klau dh print aku bg
hehe

Post a Comment