Wednesday, December 3, 2008

Tag dan gambar seksi

First thing first, aku nak bayar hutang tag dulu. Memandangkan tag Niza yang lepas aku tak buat lagi, aku letakkan tag dia terakhir. Nak tengok gambar seksi aku tak? Jadi, kena baca sampai habis..bwahaha

001
(memandangkan tag dari moonsyi dan yasmeen nie lebih kurang sama jer, so aku sekalikanlah)
Eh, jap. Rasanya tag ini aku dah pernah buat kot. Sila ke link ini untuk baca balik. Keke

002
i. Sertakan tiga keping gambar anda yang anda rasa paling seksi.
ii. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan, mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi, sertakan!
iii. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?
iv. Tag 5 orang yang seksi.
v. Selamat berseksi!

Tapi aku nak letak satu jer. Dah sedia nak tengok? Dah? Dah????? Ok, tengoklah puas2.

Seksi kan? Hahaha

7 comments:

Anonymous said...

hahaha. nang seksi bah gambar tok!

Bobby Nuurri said...

hahaha
nank beraik laa tgk gambar tok.

Anonymous said...

macm tu plak

Meooo Comicore Club said...

seksi... apakh?

Anonymous said...

seksa perut aku gelak~

Nyze 二ザ Crazee said...

seksi alu eh...
terburei anak perut mek tetak...

xP

Admin said...

err...nape part plg sexy camtu?
haha

Post a Comment