Monday, December 15, 2008

kopi apa yang takda rasa, takda bau?

little_cracker03: kopitiam
little_cracker03: hahaha
haziq: salah salah
little_cracker03: kopipaste
little_cracker03: haha
haziq: tak tak
little_cracker03: kopiah
little_cracker03: Grin
haziq: bukan
haziq: hahahaha
haziq: kalau ko btul aku blanje mkn
little_cracker03: bistu ape sengal?
little_cracker03: wahh menarik
little_cracker03: emmm
little_cracker03: kopi
little_cracker03: kopi...
haziq: har har
little_cracker03: ntahla weihh
haziq: nak tau tak jwpn nye
little_cracker03: nk
haziq: jwpn nye
haziq: ko pikirlah sendiriiii... asamekomm!
little_cracker03: babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
haziq: AHAHAHAHHAHAHA

gunalah teka teki merepek nie untuk kenakan rakan2 anda. nak bagi lagi menarik, offer rakan2 anda belanja makan sekiranya dapat menjawab dengan betul (tetapi sila pastikan 100% rakan2 anda tidak tahu jawapan teka teki tersebut bagi mengelakkan anda mengeluarkan duit untuk belanja makan nantinya) - sekiranya rakan2 anda dapat menjawab teka teki ini, jangan salahkan saya kerana anda over confident. hehe

5 comments:

meo188 said...

uiks... mcm lucahz jer

eatmyshort said...

apa yg lucahnya?
konpius i

Mrs fiNeeTO said...

KEKEKEKEKE

loque said...

isk3
apa daa...
ingat teke teki mende tadik
teke teki ni dari zaman moyang sy dah ade la kak...
wakakaka....

sickchild said...

hahahahahahahhahaa.
lapa aku dok bace tekateki ko.
hik2

Post a Comment