Thursday, October 30, 2008

=C

semalam aku baru berkesempatan tengok movie Sepi. aku tau movie tu dah berkurun keluar, tapi, tu lah. uhuu..

bila aku tengok movie tu, aku terfikir sendiri. kenapa bila orang tu sudah tiada baru kita terhegeh-hegeh nak appreciate, kenang, or perhaps, timbul rasa cinta kat mereka? kenapa tidak dari mulanya?
(sigh)

apa aku 'ter'mengarut nie?
(biasalah, bila dah sorang-sorang kat umah layan movie jiwang memang otak mula fikir mengarut-ngarut..uhuu)

dahla, aku tiba-tiba tak ada mood nak menulis pulak.

(aku ingin sekali punya kisah cinta hebat seperti fynn & tri =C)

6 comments:

Anonymous said...

perghh..jiwang beb..

jiwang bila berdua...

sepi tu bukan jiwang...

Anonymous said...

fynn? tri? mreka sume blaja dr aku, kahkah...

Anonymous said...

noheartfilin: sepi tu apa? =C
marzuki: hahaha ko patut ajar aku lah kalau cmtu

sickchild said...

kisah cinta aku lagi hebat.
hahahahahaha.

Anonymous said...

erm aku suka Sepi, cerita ke-3.
aku siap beli dvd ori lagik..ehehehe

in motion said...

sickchild: aku pun nk kisah cinta aku hebat wakaka
deenasour: aku tak tau kenapa aku suka citer yg first..terasa dowh kesepian dia..keke

Post a Comment