Tuesday, February 24, 2009

oh, fuck! dan, i am so going to this :))

sejak kebelakangan ini,
aku rasa aku dah tak ada tempat untuk mengadu
tak ada siapa yang boleh dijadikan untuk aku meluahkan perasaan

aura mph sebagai gateaway aku juga sudah berkurangan.
aku dah tak boleh menangis di situ.

hello dunia siber, sudikah kamu membiarkan aku menangis semahunya di bahu kamu?
dan, bolehkah kiranya aku ingin nombor telefon kamu agar aku boleh kosongkan segala beban dalam diri ini?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

tinggalkan cerita itu, mari tulis cerita baru.
baru dapat ini dari email. kalau tidak ada aral melintang, aku mungkin akan pergi. sesiapa mahu jumpa, silalah datang juga ya? kita berbicara di dunia realiti pula :)


7 comments:

Anonymous said...

sebab apa kita suka luahkan masalah pada blog?

sebab setiap kali dicurahkan masalah dekat blog,

blog sentiasa "no heart feeling "

blog tiada hati untuk menilai dan feel...lol

Anonymous said...

=) cool, sis.

life always does.

FareeZan said...

tenang..tenang..kamu anggap saja blog ini sebagai rakan baik kamu dan kami yang membaca sbagai telinga dan molot blog ini..jgn stress ya.. :)

farida tarmize said...

heheheh
ari tu ak tensen
skang ko lak
rilek amie

pe kate ko luahkan caci makian ko disini
nnt ak komen
hmmm

Anonymous said...

coba beralih arah ke redbox utk meneriak segala masalah!
yeah~

nakpa dibah entry tok?
sik dpt view eh

in motion said...

terima kaseh kwn2 (senyum)
deen: poster pekan sehari..alamak xdpt view ke?

Anonymous said...

sy pon tensi ni gak kak...
bosan nak amat

Post a Comment