Friday, May 29, 2009

tagged!

bukan social network tu, tapi aku kena tag oleh mama hot fini. disebabkan aku tak tau nak tulis ape, jawab tag lah dulu ye.

Apa Perasaan Anda Sekarang?
- happy, home at last.

Saya nak makan?
- emm..McD kot. haha

Saya tak suka?
- banyak benda actually. tapi, biarlah, nanti cerita di entri2 akan datang =P

Impian saya?
- hmm..mungkin ada company sendiri kot. dalam perancangan sekarang. mula dari bawah dulu

Haiwan yang saya tak suka?
- dogs


Saya harapkan?
- apa yang dirancang akan menjadi di masa hadapan, and my relationship with my current boyfriend will last till the end. Amin :)

Jika boleh putarkan masa?
- ntahla.

Saya pada 10 tahun akan datang?
- dah kawen, mungkin? haha

Handphone saya adalah sebuah?
- LG Qwerty, and it really funny to watch my friends yang cuba menaip sms using that phone. keke

Saya pernah bercinta sebanyak?
- hmm..can't remember

Saya suka pada?
- love, arts

Kawan-kawan saya..?
- adalah terbaek!

Pernah dikhianati?
- who doesn't kan?

Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- nothing. biarlah

Senaraikan 8 orang untuk di Tag
- sesiapa yang bosan seperti saya :)

next entry:
mungkin aku mau bercerita perihal kawan2, mungkin. tengok pada idea untuk mengolah entry

0 comments:

Post a Comment