Monday, November 17, 2008

sayang, tunggu aku pulang ya?

mesti kau rindu aku kan?
jangan merajuk sayang
pemergianku kerna cita-cita, impian ku bukan jadi superstar (eh, ternyanyi pulak..eheh)

aku pulang lama sikit kali ini
sebulan, cukuplah masa untuk kita bermanja-manja
aku rindu kamu sangat-sangat sayang

oh ya, macam mana kerusi baru mak beli raya lepas? suka tak?
kesian ya, aku tau sofa lama tu sofa kegemaran kau
kerusi baru tu pun cantik apa

oklah, tak perlu bicara panjang lebar
aku pulang rabu ini

tak sabar jumpa kamu sayang!!!
hehe

5 comments:

Bobby Nuurri said...

hahahahahah! sengal!

Meooo Comicore Club said...

just sweet :)

Anonymous said...

kena tag. :)

entry ni sengal! aku ingatkan siapa.

Anonymous said...

adess...

kucing rupanyaa...hahha

lu bikin gua panas beb!! :p

in motion said...

wakakaka
semua kena tipuuuu!

Post a Comment