Thursday, November 27, 2008

Di sini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada

rakan-rakan blogger kerana selama ini sudi membaca carutan, rapuan (ada ke?) dan dongengan daripada saya. saya mintak maaf kerana kadang-kala dan selalunya saya hanya menjadi silent reader kepada blog anda. saya berjanji, saya akan tinggalkan jejak saya pada masa akan datang.

*jakun baru dapat award dari fendiology. keke (sila rujuk gambar di bawah)
oleh sebab aku tak ada kerja hari ini. dan sangat-sangat bosan. maka, terimalah award ini, daripada saya. maaf design agak buruk sedikit. hehehe

penerima-penerima award ini adalah:
afini
artofthedesign
deennasour
dilarang melarang
fendiology
loque
meo188
miss bobby
miss kedondong
moonsyi
ms juney
nfahk
niza
noheartfilin
sickchild72

sekian, terima kaseh. Kiss
(maaf, satu design untuk semua. nanti kalau kerajinan aku tinggi menggunung aku buat untuk sorang satu ya? teeheeee)

10 comments:

Anonymous said...

Thank u. do i have to grab this award and put it on my blog? hehe

Bobby Nuurri said...

hahaha. trimas.trimas. beta suba save the pic as tadi. namun tidak berjaya. tapi sekpa. sok aku cuba gik. rasanya laptop aku dah bengong. haha.

loves,
posh ( uhukk! )

in motion said...

finee: blh juak kekeke
bobby: no problemo :D

Nyze 二ザ Crazee said...

waaaaa...

my 1st award...

makseh2...

teruja nya kmk...

*dgn ini sy ingin mengucapkn trima kaseh ats sokongan keluarga, suami tersyg, dan rkn2..*

*eh2..melalut da tok..

Fndy said...

wah nice award ko. tq.

Meooo Comicore Club said...

tq baby cute :)

Anonymous said...

wow..gua dapat award? mesti sbb gua jarang update..ahhaha...

neway, thanks 4 the award..nnti gua publish kat blog gua...

lu try bg 3 sbb apsal gua dapat award ..lol.. ;)

in motion said...

niza: lol
fendy: trimas, aku mmg nice..eh, award aku i mean..haha
meo: baby sapa cute? haha
noheartfilin: siti nurhaliza kata, "biarlah rahsia" wakakaka

Anonymous said...

alhamdulillah, anugerah ini saya terima dgn hati yg terbuka.
thanks a lot.
terima kasih kepada mak bapak,
anak bini yg berada di rumah
producer, pengarah, krew semua, *mencarut.

erm thanks ey amie,majulah blogger miri utk negara.

peewit!

kami tak hot..kami coooolllll

Farihin Hadi said...

wow..
thanx 4 d award..
dpt blnja ko choki2 jak mie...

Post a Comment