Saturday, November 15, 2008

Babi! BABI!

Twilight will be released here in Malaysia on 28 November!


babi
babi babi babi babi
babi babi
babi!!!!!

sial lah! aku dah balik on 19 November tu. tempat aku mesti lambat klua movie nie. memang macam celaka lah! nak mintak delay lagi flight memang nak kena maki dengan mak aku. hahaha adoi, babi babi babi!
mintak maaf babi, kesian kau. hehe

seperti biasa, bila jiwa kacau, aku akan lepak sorang-sorang kat MPH. tapi hari ini MPH macam kurang menyengat sikit. mungkin buku tak banyak update kot. uhuuu
neway, aku beli magazine jer hari ini walaupun tak ada apa sangat cerita yang menarik dalam magazine tu. sebab magazine nie lah, aku menyumpah seranah sepak rak buku kat MPH tadi. aku ingatkan Twilight lambat lagi masuk Malaysia, rupanya 28 November nie akan direleasedkan, sebab menurut magazine nie, "Originally slotted for a March 2009 release, a group of hardcore fans who call themselves Twilighters petitioned online for an earlier date and with much determination, managed to convince the film's Malaysian distributor to screen the film at just a week after its North American release"
dan aku pulak, tak dapat tengok movie tu nanti on 28 Nov nie. BABIIIIIIII!!!!!!!!!!

babi babi babi
babi babi
babi
babi
babi
babi babi
babi babi babi

(harap maaf, disebabkan emosi tidak stabil, blog ini akan disambung pada keesokkan harinya. ataupun mungkin bila sudah stabil nanti akan disambung beberapa jam selepas ini. sekian, terima kaseh)

4 comments:

Fndy said...

haha. aku tgk dulu beb

Anonymous said...

sian nar babi ya eh.. tersedak2 nya kau sebut2 nama nya.. :)

Anonymous said...

saba beb

sian babi aku
ko dok sebot nme die
da la die bakal diceraikan bini

Anonymous said...

ingat lagi pasal apa yg gua katakan pada tiket kamoo ituu?

oh..harap mulut gua tidak semasin garam...ahahah..

itu pun kalu kamoo ingat..haha

Post a Comment