Friday, October 10, 2008

Saya sangat happy!

sebab ada orang yang happykan saya. hoho geli aku dengar ayat tu. haha aku da balik shah alam. lagi 3 minggu untuk aku settlekan semua assignments aku. assignment aku di bawah (entry bawah nie) aku kena settlekan minggu nie sebab next week 16hb aku dah kena present. yang lain-lain tu, kalau kerajinan aku memberangsangkan mungkin minggu nie aku nak pergi shooting kat KL. jom, sapa nak lepak ngan aku kita g tgk wayang sekali! aku pun gila teruja nak tgk the house bunny. anna faris sgt comel ok? hahaha anyway, hmm..apa lagi update ek? tak ada byk sgtlah kot. final exam aku on 4hb && 10hb. kalau tak ada plan, maybe on 11hb aku nak balik sarawak balik. aku rindu rumah :'( hmm..itu ajerla dulu kot.

adios
(currently listening to: melody thornton - space beribu ribu kali)

6 comments:

Anonymous said...

giler awl ko abes exm?
ceyt

AKU DAN PERJUANGANKU said...

salam siggah,,,roy...

Anonymous said...

cik kedondong: welllll..2paper jer kot masuk..eheh
hambanya: trimas krn singgah :))

Fndy said...

gambar cool la

Anonymous said...

wah wah...

Anonymous said...

fendy: trimasss :))
marzuki: ape wah wah? haahaha

Post a Comment