Thursday, July 3, 2008

KAMI The Movie



Dijangkakan keluar bulan Ogos 2008 nanti. Birthday aku pun bulan Ogos. *wink wink* Aku nak hadiah boleh? Hoho Anyway, aku nak tengok movie tu, tapi haram series dia aku tak pernah tengok langsung. Pernah tengok kat Youtube jer, tapi tu pun beberapa minit lepas tu aku tutup. Ntahlah, nak kata bosan, aku pun tak tau sebab tak tengok habis. Mungkin aku tak minat kot. Tapi macam best. Best sangat ke? Nak ke tak ek tengok movie tu nanti? Hmm.. *think* malaslah. Carik dvd jerlah nanti. Eh, malaslah. Pinjam dari member sudah. Lalalala
____________________________________________________________________
* apa-apapun, aku suka gambar di atas :))

1 comments:

Anonymous said...

maybe ko patut bwat inovasi kat blog ko, sbb dah ada cara yg lebih mudah utk komen tanpa bukak new window..check it out di dlm blogmenjerit [link kat blog aku]

well pasal kami,
aku pon tak pernah lagi tgk sampai abes drama dia,
maybe sbb plot yg agak bosan,
sbnrnya yg menarik dalam kami ni sbb orang menontonnya sbb olahan cerita yg lebih berjiwa remaja...tu jerk...

selain pelakon yg cute2

Post a Comment