Friday, June 6, 2008

ok go!

result exam dah klua. dayymmnn! result aku turun. subject advertising and promotional photography memang pain in the ass. aku tau subject tu memang nothing near A. aku memang lemah bab shoot advert nie. lebih-lebih lagi kalau kena shoot dalam studio. nak set lighting memang aku noob sikit. huhu. tp nasib baik takda subject yang sangkut. so, i ain't complaining. yang penting aku kena struggle lagi next sem. individual study in photography 2 menanti. argghh. harap-harap aku dapat photojournalism untuk individual tu nanti. but chances yang aku akan dapat fine art photography mungkin tinggi. bukan aku taknak, tapi takut tak ada idea. tapi it's okay kalau aku dapat fine art, janji bukan advertising @ fashion. lol im bored. kerja-kerja praktikal aku tak settle lagi. ohh..sungguh malas nak buat. tp aku kena buat jugak. ok, tomorrow aku akan kerja keras untuk settlekan semua tu. amie, berusaha!

1 comments:

Garde-Robe said...

helo dear.

garderobe here. for your ques. yes we still have one more left. interested? Do mail us =)

xoxo

Post a Comment