Thursday, June 18, 2009

yes, i can survive!

ya, saya memang boleh survive - tanpa membuka Facebook selama dua hari. hari ini bukak pun sebab adik aku tak ada kat rumah, tak best nak main game klau takde party untuk menentang musuh hahaha

oh, btw, game yang aku tengah main sekarang nie namanya Asda Story. adik aku yang suggestkan. not bad, cuma nak naik level macam lambat sikit (ke aku yang noob? haha) sebab nak settlekan quest makan masa yang panjang.

anyways, aku takde cerita best untuk dikhabarkan.
till then, tata

3 comments:

deennasour KEMBALI said...

haha. kau pulang ke miri?
miri dah ada lrt kah?
hehe.

hehe weh2. daku kembali dgn blog,domain and hosting sendirik!
come come.
update my link in your blog keh.

Meooo Comicore Club said...

dah xupdate blog?

in motion said...

deen: okeh, dah update! :) lrt? ahahaha dream on..perlu tmbh tmpt tgk wayang lok bruk la blh nmbh tknologi lain segala..ada mall bru bukak klak hopefullyla ada wyg bru gsc ka tgv ka pun orait...hehe

meo: xde idea nk tulis ape..xde ape yg menarik utk ditulis & idea utk menulis bnda lain pun xde hehe

Post a Comment