Tuesday, May 19, 2009

bila professionalisme disampahkan..tidak akan bersambung

memang pada mulanya aku ingin ceritakan segala-gala biar dia tau, aku pun tau menulis dan aku pun tau all her dirty deeds.
tapi bila aku fikir2 balik, aku malas nak cerita lebih2. lagipun yang baca blog aku pun mungkin ada yang terdiri daripada sekutu2 dia, mungkin juga terdiri daripada golongan penjilat2 bontot berjaya. cerita di sini akan sampai di sana. aku juga fikir aku malas nak mengeruhkan keadaan yang sudah sedia keruh. nanti nama aku juga buruk: dahlah nama aku memang sudah sedia diblacklist. mungkin apa yang terjadi masa lepas salah aku tapi kalau betul2 professional, tidak mungkin aku akan jadi bahan cerita. tidak mungkin cerita aku masuk dalam dunia siber. kalau betul2 professional, dia tau perangai aku akan ada juga pada orang2 lain pada masa akan datang. aku lihat golongan professional yang lain tidak pun kecoh. tidak pun menggelabah. respect anda2 yang begitu.
kalau aku jahat, aku ceritakan segala2 di sini, biar semua orang tahu - bukan saja yang di dalam, bahkan yang di luar - apa yang sebenarnya berlaku, cerita tentang perangai jijik dia dan etc. aku pun banyak informer tau! (haha maaf, berlagak sekejap) tapi, entahlah, tiba2 aku rasa tidak perlu semua itu. mungkin sebab aku ada rasa hormat lagi. dan sudah semestinya pencinta2 gossip bersorak girang, bertepuk tangan makan besar sebab ada cerita 'hot' untuk diceritakan. tak apa. aku suka juga lihat ke'fake'an anda2 sekalian di depan aku.

sudahlah, aku malas cerita panjang. nanti tercerita pulak keburukan dia. cerita dia bukan seperti cerita2 yang aku postkan di entri2 lepas. cerita dia lebih hina. wah, memanjangkan lagi pulak. dem, ok2..dah, end of this entry.

p/s: tak sangka aku sudah habis belajar. moga2 tidak ada subject sangkut. aku mau grad sama rakan2 aku batch ini. uhuu

3 comments:

Meooo Comicore Club said...

yb zambry?

noheartfilin said...

gua tergelak baca comment di atas.. haw haw haw

in motion said...

meo: siapakah itu?
noheartfilin: haha sila2

Post a Comment