Tuesday, September 30, 2008

5 Perkara Yang Aku Suka Tentang Hari Raya Aidilfitri

Aku nak citer 5 perkara yang aku suka tentang Hari Raya tahun nie lah ek. Tiba-tiba pulak aku terasa tahun nie Raya cam special sikit (mungkin sebab aku balik kot..hehe)

1. Dapat balik kampung
Raya tahun lepas aku tak balik (sob..sob..sedey). Tahun nie walaupun Raya macam tak berapa nak meriah, tapi aku tetap rasa seronok. It's great to be home :))

2. Masakan mak aku
Paling best time Raya nie. Mak aku tiap-tiap tahun masak. Tahun lepas tak rasa, kali nie aku nak melantak habis-habisan. Hehe

3. Adik aku belanja pegi saloon buat rambut
Dengan gaji pertama dia (lepas nie takde yang kedua, ketiga sebab dia da nak sambung study). Seronok okey! Haha

4. Kek Raya
Walaupun bukan mak aku yang buat (dia sibuk kerja) time macam nie jerla aku dapat melantak kek Raya sampai lebam

5. Minuman
Wahhh, sangat dinanti-nantikan! Pepsi, Coke, segala jenis air lagilah bapak aku beli. Amik kau, minumla sampai perut pecah. Gila best! Hehehe

Tag seterusnya: afini, fendiology, missbobby, misskedondong, moonsyi

Tag oleh: dilarang-melarang
Selamat Hari Raya semua! :))

11 comments:

Anonymous said...

kim salam kat adek, ekeke.

Anonymous said...

lol
adik sy lelaki la
:p

Anonymous said...

kim salam je, bukan apa2. ekekeke...


p/s : otak biru

Anonymous said...

marzuki memang suka adik lelaki.. hohoho

Anonymous said...

topo: yeke..? brula tau..hahaha

Anonymous said...

hey marzuki n topo..merayap je korang ni..
ouh..aku ske giler raya kat sawak..air gas bertan2..mura giler.pas2 stiap umah bagi..giler kembong perot

Meooo Comicore Club said...

eh, xsuke dapat duit raye ker?

em, raye xmakan ulat sagu? nyum2, sedap.....

Anonymous said...

cik, betol tu..
ready2 jerla perot..haha

meo: suke weiiihhh..tp aku xdpt duit raya..dah tua maa :(

Fndy said...

tq! selamat hari raya =)

sickchild said...

hahaha marzuki gay weh, hahahaha.
aku kem salam boleh an. tak blue en.
haahaha.

Anonymous said...

fendy: no problemo..nk duit raya wakaka
sickchild: laa..yeke? ko nie..tlh membongkarkn rahsia dia kt seluruh blogger..ahaha blh jer..aku xkesah =P

Post a Comment